Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ


-Οι αθλητές θα πρέπει να ακολουθούν τις παρακάτω διατροφικές συστάσεις:

 1)    Βραστά, ψητά- όχι τηγανητά φαγητά
 2)    Κυρίως ωμές τροφές
 3)    Άφθονα φρούτα, χόρτα και πράσινες σαλάτες
 4)    Ελάττωση ποσότητας κρέατος
 5)   Αύξηση κατανάλωσης ψαριού
 6)   Ελάττωση κατανάλωσης γλυκών και γενικά αποφυγή της ζάχαρης
7)  Κατανάλωση τεσσάρων με πέντε μικρών γευμάτων καθημερινά αντί για δύο ή τρία μεγάλα γεύματα
8) Αποφυγή κονσερβοποιημένων τροφίμων
9) Αποφυγή χημικών βιταμινών και μετάλλων. Προτίμηση σε συμπληρώματα από φυσικές πηγές με τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία
10)Διακοπή κατανάλωσης αναψυκτικών και προτίμηση κατανάλωσης φρέσκων χυμών
11) Μείωση κατανάλωσης βουτύρου, καφέ, τσάι , σοκολάτες και αλκοόλ
12) Αύξηση κατανάλωσης νερού (όχι μαζί με τα γεύματα)
13)  Κατανάλωση τροφής με μέτρο
14)  Κατανάλωση τροφής μόνο όταν υπάρχει το αίσθημα της πείνας


 Κάθε κείμενο και εικόνα είναι πνευματική ιδιοκτησία του Blog “Φτιάξε εσύ την πυραμίδα της διατροφής σου”. Έτσι, απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίηση των εικόνων και του κειμένου χωρίς την άδεια του δημιουργού του. Με επιφύλαξη για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου